Polisi Bayaran Balik

Polisi bayaran balik


LANBENA menjamin pulangan jika anda tidak berpuas hati dengan pembelian anda atas sebarang sebab, tetapi kami tidak menyokong pertukaran. Jika terdapat permintaan pemulangan selepas menerima item, anda boleh memfailkan penyata dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan, tetapi syarat berikut mesti dipenuhi:

SYARAT PULANGAN
1) Pembungkusan asal produk yang dipulangkan belum dibuka atau digunakan;
2) Barang yang dipulangkan mestilah sama dengan pembungkusan kotak asal apabila diterima;

Item Boleh Dipulangkan:
Barangan yang boleh dipulangkan/dipulangkan hanya dalam tempoh 7 hari dari tarikh penghantaran dan hendaklah mengikut kriteria seperti di bawah:
(1) Baru dan belum dibuka.
(2)Barang diterima dalam saiz yang salah.
(3)Barang rosak rosak/pecah atau kotor semasa ketibaan.
(4)Item yang tidak digunakan yang tidak memenuhi jangkaan anda dalam tempoh 7 hari selepas menerima.

Item tidak boleh dipulangkan:
Kami tidak akan menerima pemulangan dalam keadaan berikut:
(1) Item di luar tempoh masa 7 hari. Selepas 7 hari kami tidak boleh menerima pemulangan.
(2) Item terpakai atau disalahgunakan.


Sila hubungi Khidmat Pelanggan melalui cs@lanbena.my , memberikan nota transaksi, menunjukkan item yang anda ingin pulangkan dan sebabnya. Kami akan menghubungi anda semula dalam masa 48 jam. Kesabaran anda akan sangat dihargai.

Selepas menerima arahan pemulangan daripada kami, sila bungkus item untuk dipulangkan dalam bungkusan asalnya.

Hantar pakej ke alamat pemulangan yang ditentukan.

Tiada restocking untuk ditukar kepada pelanggan untuk pemulangan produk. Jika pemulangan disebabkan oleh pengguna, pengguna harus bertanggungjawab untuk kos penghantaran. Yuran khusus hendaklah berdasarkan syarikat ekspres yang anda pilih. Jika atas alasan kami, barang yang diterima rosak atau tidak betul, pengguna tidak perlu menanggung kos penghantaran atas sebab tersebut.

Kebanyakan pemulangan diproses dalam masa 5 hari perniagaan selepas kami menerima pakej anda.

Sila berikan antara 5 hari perniagaan untuk pasukan selepas jualan kami memproses permintaan anda. Selepas ini, pasukan kewangan kami akan memindahkan wang ke akaun peribadi anda melalui pindahan wang melalui bank. Proses itu biasanya mengambil masa 7-14 hari, tetapi kadangkala ia akan mengambil masa yang lebih lama tetapi tidak akan melebihi 30 hari.


Walaupun kami melakukan segala yang kami mampu untuk mencegah perkara ini, kadangkala item boleh rosak semasa transit. Jika anda menerima produk yang rosak atau rosak, anda mesti melaporkannya dalam masa 2 hari selepas penghantaran atau penerimaan pesanan. Sila hubungi Khidmat Pelanggan kami di cs@lanbena.my dan berikan gambar produk yang rosak atau rosak bersama-sama dengan salinan slip pembungkusan atau nombor pesanan. Jika produk dianggap rosak, LANBENA akan menggantikan produk dan menghantar kepada anda tanpa caj tambahan dalam masa 2-4 hari dengan masa membeli-belah biasa.

Disebabkan oleh COVID-19, masa penghantaran akan diselaraskan, sila semak POLISI PENGHANTARAN dan berkomunikasi dengan Khidmat Pelanggan kami, terima kasih atas pemahaman anda.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Khidmat Pelanggan kami di cs@lanbena.my. untuk bantuan selanjutnya. Kami akan melakukan yang terbaik untuk membantu anda.